اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۳۹۱

هیچ مربی چوب جادویی ندارد که تیم را در 4 روز آماده کند

هیچ مربی چوب جادویی ندارد که تیم را در 4 روز آماده کند
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در شروع خوب نبودیم و نه من نه هیچ مربی دیگری چوب جادویی ندارد که تیم را در 4 روز آماده کند.
۲۰:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهران حاتمی در مورد برتری مقابل قطر اظهار داشت: در شروع خوب نبودیم و نه من نه هیچ مربی دیگری چوب جادویی ندارد که تیم را در 4 روز آماده کند.عراق خودش را بهتر از ما آماده کرده بود. ما در بازی با عراق نتوانستیم هیج پستی دویی را ببریم و مشکل داشتیم و تیم مان کامل آماده نبود. ارسلان هم با مشکل به اردن رسید و در فرودگاه مانده بود.
وی ادامه داد : امروز مقابل قطر دفاع خوبی داشتیم گرچه هنوز برای بهتر شدن جای زیادی داریم. ما 4.5 روز بیشتر با هم نبودیم و این رقابت‌ها اولین بار است با این سیستم برگزار می شود و تجربه بزرگی برای خود من شد. لازم است که برای بازی بعدی منسجم تر بیاییم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: پیشنهاد ما به فدراسیون این بود که آماده سازی خوبی داشته باشیم و ذهنیت بچه ها با این رقابتها متفاوت بود. اگر ما و قطر در آغاز نتیجه خوبی نگرفتیم برای این بود که مسابقات را دست کم گرفته بودیم.
حاتمی در مورد رفتن مشحون گفت: من 30 سال در خدمت بسکتبال بوده ام و باید بگویم واقعا جای او خالی بود. به جرات می گویم که مدیون او هستم و زحمت زیادی برای بسکتبال کشیده بود، اما نحوه رفتن درست نبود و ناخودآگاه روی بچه ها تاثیر گذاشت. خیلی تماس گرفتند با بچه ها و روحیه و شرایط خوبی نداشتند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین